Errege magoak 2022 La Fundacion

Gabonen atean gaude eta aurten ere La Fundacion-en errege magoen ekitaldia ospatuko dugu. 2021eko urtarrilaren 4an izango da, desberdintasun bakarra Errege Magoak bideodeia egingo dutela.

Badakigu ekitaldi hau oso gustoko duzuela, horregatik, Covid-19ak ematen dizkigun limitazioengatik, online formatuan egingo dugu, baina betiko moduan, banan banan, forma pertsonalean, Whatssap bidez La Fundazion-en plaza erreserbatua duten haurrei.

Abenduaren 17an, goizeko 8:30etan irekiko dugu erreserbak egiteko telefonoa.

Beti bezala, telefono bat egongo da mendeko haurrentzat, beste bat familia ugarientzat eta beste bat gainontzeko titularrentzat.

Gogoratu, zuen plaza erreserbatzeko, titularraren telefono mugikorretik deitu behar duzuela eta deia telefono honetara egingo dela.

HAUEK DIRA ERRESERBA EGITEKO TELEFONOAK, gehienez 2 plaza titularreko (dei bat eginez haur bakoitzeko, minutu bat itxaronaz deien artean).

Videollamada de los Reyes Magos por Whatsapp

Como este año será por videollamada, deberéis tener previamente:

• La aplicación de Whatsapp instalada en el teléfono móvil del titular con antelación para poder recibir la videollamada por este sistema el día 4 de enero de 2021.
  • Llevar el teléfono móvil smartphone en el momento de la videollamada y estar con el niño o niña, para atender al Rey Mago, el día 4 de enero de 2021 a la hora citada (os llegará un SMS el día 29 de diciembre con la hora en que recibiréis la videollamada).

* Se informa que este acto (aunque sea por videollamada), podrá ser grabado y/o fotografiado y que estas imágenes se podrán utilizar con fines comunicativos. + info https://www.lafundacion.com/politica-privacidad/

Reyes Magos La Fundación San Prudencio 2020-2021

*Bideodeiaren ordua errege magoekin ezingo da aldatu.

Erne egon abenduaren 17an goizeko 8:30etan, orduan izango baita plaza erreserbatzeko irekiera! Ginera, betiko moduan, plaza limitatuak izango dira eta berehala amaitzen dira!

Errege Magoak babesten dituen enpresa 2021