A&B Laboratorios, La Fundacion San Prudencioko eta San Prudencio Prebentzio Zerbitzu Mankomunatuaren enpresa, izan da EGIBIDEren (Fundación Diocesanas-Jesús Obrero Fundazioa) Arizmendiarrieta-Anituaren I. Sariaren irabazlea, non gure presidentea Yolanda Berasategui eta presidenteorde Álvaro Anguísola epaiaren kide diren.

Arizmendiarreta Fundazioak eta EGIBIDEk (Fundación Diocesanas-Jesús Obrero Fundazioa) babestutako saria martxoaren 20an emango da Egibide-Molinuevoko areto nagusian.

Sariaren helburua Araban jarduten duten enpresak aitortzea da, zerbitzuen sektorekoak edo industriakoak izan, Enpresaren Eredu Inklusibo Parte-hartzailean (MIPE) gomendatutako kudeaketa-balioak eta -praktikak aplikatzeagatik nabarmendu direnak. Lankidetzan oinarritutako enpresa-eredu bat da, non langileak enpresaren erabakien parte diren elkarrizketaren eta parte-hartzearen bidez, eta bere sustraiak sariari izena eman ziotenak protagonista izan ziren historian hondoratzen dituen.

Esate baterako, “A&B laboratorios”, saritutako enpresa arabarra. Haren helburua erabilera profesionaleko produktu kimikoak eta biologikoak egitea eta merkaturatzea da, ingurumenean eta horiek erabiltzen dituzten pertsonengan eragin txikia dutenak. Horregatik guztiagatik, saria jaso du bere giza taldeak enpresaren kudeaketa-prozesuetan parte hartzeko duen estrategiagatik.

Aintzatespen hori erabaki duen epaimahaia honako hauek osatu dute:

• José Antonio Aguado, Enpresa Estrategiako kontseilari delegatua
  • Alberto Alberdi,  Eusko Jaurlaritzako Ekonomiako sailburuorde ohia