La Fundacion San Prudenciok, eragin-funtsak dituzten kolektibo ahulei laguntzeko helburuan, Fondo de Fundacionesen parte hartzen du, 8 erakunde berrirekin batera

La Fundacionek Venture Philanthropy ‘eta Inpaktu Inbertsioan elkarrekin ikasiz garapen iraunkorra eta parte-hartzailea sustatzen duen Espainiako lehen ekimenean parte hartzen du.

Fondo de Fundacion de Impacto sortu da gizartea hobetzen laguntzea eta finantza-errentagarritasuna lortzea bateragarriak direla ikusarazteko.

Espainian aitzindaria den ekimen honen bidez, parte hartzen dugun 20 fundaziook (horien artean La Fundacion San Prudencio) eragin-inbertsioari eta venture philanthropy inbertsioari buruz ikasitakoa praktikan jartzen dugu, elkarlanean inbertituz.

Fondo de Fundacion de Impactoren bidez, Espainian gizarte-eragina duten enpresak sortzen laguntzeko enpresetan eta proiektuetan inbertitzeko bigarren deialdia egin da.

2021ean 11 fundaziok bultzatuta, Fondo de Fundacion de Impactoren inbertsio-ibilgailua Espainian aitzindaria den proiektu bat da, eta sozietatearen hobekuntzarako ekarpena eta finantza-errentagarritasuna bateragarriak direla ikusarazi nahi du, eta irabazi-asmorik gabeko erakundeak eragin-inbertsioan sartzea, modu praktikoan eta lankidetzan. Gaur egun, 20 fundaziok osatzen dute ekimena.

Carlos Díaz Elkartasunaren aldeko Fundación Alianzako harreman ekonomikoen, administrazioaren eta sistemen zuzendariaren arabera, “Alianza bezalako Fundazio batentzat eragin soziala bere baliabideak aplikatzeko helburu nagusi gisa jartzeak bere helburuak betetzen direla bermatzen du, eta, beraz, bere existentziaren funtsa. Fondo de Fundacionen kide izateak ziurtatzen digu Espainian gizarte-ekintzailetzako ekimenak babestu ahal izango ditugula, beste batzuekin lankidetzan; horrela, egin behar duguna ez ezik, egin nahi dugun modua ere betetzen dugu.”

Fondo de Fundación de Impacto Espainiako bi gizarte-enpresa finantzatuz amaitu zuen lehen edizioa: Apadrinaunolivo.org eta RobinGood, gizarteratzea sustatzeko eta landa-eremuko despopulazioaren aurka borrokatzeko. 2021eko uztailean finantzaketaren bila inpaktu soziala duten enpresak edo proiektuak aurkitzeko deialdia itxi ondoren, bi enpresa horiek finantzaketa, aholkularitza teknikoa, harreman-laguntza eta ikusgarritasuna jaso zuten Funtsaren eskutik. Apadrinaunolivo.org-ek 35.000 euroko mailegua jaso zuen; eta RobinGoodek Funtsak inbertitutako beste 35.000 euroko kapitala izan zuen.

Funtsari jarraipena emateko, parte hartu duten fundazioek bigarren deialdi bat egin dute urte honen amaieran, 40.000 eurorainoko proiektu bakoitzeko inbertsioarekin, beren jarduerarekin gizarte-inpaktua lortu nahi duten eta kolektibo kalteberei edo bazterketa-arriskuan daudenei laguntzera bideratuta dauden enpresa eta proiektuei zuzenduta.

Interesa duten enpresa eta proiektuek 2023ko urtarrilaren 31ra arteko epea dute hautagaitza aurkezteko.

Las empresas sociales interesadas tendrán que cumplir con los siguientes requisitos:

• talde kalteberei edo baztertuta geratzeko arriskuan daudenei laguntzeko enpresa edo proiektua izatea
  • negozio-eredu jasangarri batekin edo epe ertainerako errentagarritasun proiekzioarekin eragin soziala Espainian
  • garatzeko edo hazteko fase goiztiarrean, merkatuan gutxienez produktu edozerbitzu bat izatea eta lehen salmentak izatea.
  • borondatez eta eskalagarritasun-potentzialarekin

Ekimen honen parte dira: Fundación Albéniz, Fundación Alianza por la Solidaridad, Fundación Altamar, Fundación Anesvad, Fundación Antonio Aranzábal, Fundación Ayuda en Acción, Fundación Boscana, Fundación CODESPA, Fundación Caja Extremadura, Fundación Creas, Fundación Daniel y Nina Carasso, Fundación ECODE, Fundación Entreculturas, Fundación EXIT, Fundación Hermanos Álvarez Quirós, Fundación Investarf, Fundación Roberto Rivas, Fundación San Prudencio, Fundación Soñar Despierto eta Open Value Foundation

Beatriz de Felipe Kulturen Arteko Fundazioko aliantza eta harreman instituzionalen koordinatzailearen ustez,: “Fondo de Fundacionen parte izatea ikaskuntza-prozesu oso aberasgarria da Kulturen Artekoentzat. Ziur gaude gure sektorean inpaktu-inbertsioak duen aldaketa-potentzial izugarriaz, eta ilusio handia sortzen digu ekimen honen barruan bidean babesten eta osatzen ditugun beste fundazio batzuekin egoteak”.

Nola eman izena:

Izena ematea Open Value Foundation-en webgunean dagoen formularioaren bidez egin behar da 2023ko urtarrilaren 31 baino lehen.